zaterdag 30 augustus 2014

bali

Denpasar - we zijn allemaal veilig aangekomen op Bali. Hier hebben we bij het hotel (met zwembad!!) de Indonesische expeditieleden ontmoet.

Over 1 uur en 50 minuten stappen we met zijn 8e op het vliegtuig naar Sumba. Ik heb vandaag dus nog even lekker gezwommen,  gedouched en ik hoop zo nog even uitgebreid te ontbijten. Want wat ons hierna te wachten staat wordt door sommige omschreven als de stone age.

We zijn er in ieder geval klaar voor!
Dus dag douche en zwembad.  Dag wifi! Dag stopcontact in de muur.

Ik hoop snel weer te kunnen posten
Ik doe de Groetjes van Lisa!!
En ook van mij

2 opmerkingen:

  1. Een dagje vakantie moet kunnen! Ik hoop dat het afzien meevalt en dat je in ieder geval af en toe kunt bloggen. Ik ben reuzebenieuwd naar je belevenissen! Groetjes van je collega Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief! De blog komt er vandaag aan!

    BeantwoordenVerwijderen